مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 08:052021-10-27اجتماعي

256 راهدار با 182 دستگاه در پایگاه های اردبیل در آماده باش هستند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: در راستای خدمت رسانی در جاده ها 256 راهدار در استان با 182 دستگاه راهداری در محورهای مواصلاتی مستقر شده اند.

- ، کلیم الله وثوقی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل به سرمای هوا و آغاز زود هنگام هوای زمستانی در استان اردبیل اشاره و اظهار کرد: برای ارائه خدمات بهتر در جاده ها و کمک رسانی به هم وطنان به امکانات بیشتری در پایگاه ها و راهدار خانه های استان نیازمندیم.

وی به تشریح مسیرهای مهم و پر تردد استان جهت خدمات رسانی زمستانی پرداخت و افزود: با توجه به آمار تردد و میزان تصادفات و یا میزان کمک رسانی در سال های گذشته راهدار خانه هایی در مسیرهای الماس در محور خلال-اسالم، حیران در محور اردبیل-نمین-آستارا، صایین، مرادلو در محور مشکین-پارس آباد و لنگان مستقر کرده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل با بیان اینکه استقرار کامل نیروها جهت زمستان پیش رو از اواخر آبان ماه آغاز خواهد شد گفت: در این راستا برنامه ریزی شده تا 256 راهدار با 182 دستگاه ماشین آلات زمستانی در پایگاه ها به صورت آماده باش قرار گیرند.

وثوقی میانگین عمر دستگاه های راهداری را 25 سال اعلام کرد و افزود: تا زمانی که ماشین آلات و تجهیزات راهداری خوبی نداشته باشیم، نمی توانیم خدمات قابل قبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

256 راهدار با 182 دستگاه در پایگاه های اردبیل در آماده باش هستند

256 راهدار با 182 دستگاه در پایگاه های اردبیل در آماده باش هستند