مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-27اقتصادي

آمار کرونا در اکثر مناطق کشور رو به کاهش است


وضعیت آمار کشوری کرونا گویا است و خوشبختانه فعلاً آمار در اکثر مناطق رو به کاهش است.

- عضو کمیته علمی کشوری کووید 19 گفت: وضعیت آمار کشوری کرونا گویا است و خوشبختانه فعلاً آمار در اکثر مناطق رو به کاهش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه طور کلی رو به کاهش است، اما در برخی شهرهای خاص شاهدیم که مقداری در حال افزایش است که البته هنوز این موارد معنی دار نبوده اما باید بیشتر به هشدارها دقت کرد.

اکنون که تقریباً محدودیتی نداریم و همه کارها انجام می شود و تصمیم به بازگشایی مدارس گرفته شد، باید دقت بیشتری شود زیرا وقتی بیماری به صورت ناگهانی شروع به اوج گرفتن، می کند جلوگیری از آن بسیار سخت خواهد بود بنابراین باید تا حد ممکن سعی کنیم که دوباره موجی ایجاد نشود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: کمیته علمی کرونا، الزامات علمی بازگشایی مدارس را مطرح کرد اما الزامات اجرایی در اختیار ما نیست.

طبق الزامات علمی، تا زمانی که بیش از 80 درصد جمعیت هدف، واکسن تزریق نکرده باشند و دو هفته از واکسیناسیون آنها نگذشته باشد، اتفاق خاصی رخ نداده است حتی بعد از پوشش 80 درصدی واکسیناسیون، ممکن است همانند کشوری مانند انگلیس، روزانه 40 هزار نفر مبتلای جدید به کرونا و 160 مرگ مشاهده شود بنابراین همه این اقدامات به معنای منتفی شدن کووید 19 نیست و در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار کرونا در اکثر مناطق کشور رو به کاهش است

آمار کرونا در اکثر مناطق کشور رو به کاهش است