مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-27حوادث

کشف 321 کیلو تریاک در بازرسی از کامیون در «نهبندان»


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان در بازرسی از یک کامیون 321 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید صبح امروز در گف وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید حسینی سهل آباد نهبندان در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و هنگام کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک کامیون باری حامل کوره مخزن شوفاژ مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: با تلاش چند ساعته مأموران پلیس در بازرسی از جاساز پیچیده مواد مخدر در بدنه کوره مخزن شوفاز حمل شده توسط کامیون، 321 کیلوگرم تریاک درقالب 57 بسته کشف و راننده خودرو در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: در ادامه عملیات 3 نفر از رابطان و قاچاقچیان مواد مخدر در رابطه با محموله مواد مخدر کشف شده دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرشید در خصوص آثار سوء اعتیاد در جامعه هشدار داد و از شهروندان خواست تا ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 321 کیلو تریاک در بازرسی از کامیون در «نهبندان»

کشف 321 کیلو تریاک در بازرسی از کامیون در «نهبندان»