مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:252021-10-27سياسي

طرح رصد مسیر برون رفت تصمیم گیری از اتاق های دربسته به سطح محلات


«طرح رصد» کمک می کند تصمیم گیران نظام برنامه و بودجه و سیاست گذاران مدیریت شهری، به جای تصمیم گیری در اتاق های در بسته شورا، - ، نشست تخصصی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با نخبگان، معتمدین و مدیران منطقه 14 شهرداری در طرح رصد عصر روز گذشته یک شنبه چهارم آبان ماه برگزار شد.

میثم مظفر نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در این خصوص اظهار داشت: با اجرای طرح رصد، این بار تصمیم گیران نظام برنامه و بودجه و سیاست گذاران مدیریت شهری، به جای تصمیم گیری در اتاق های در بسته شورا، به میدان عمل در محلات و مناطق می روند و با چالش ها، اولویت ها و ترجیحات مردم آشنا می شوند.

وی با بیان اینکه با رویکرد بودجه ریزی مشارکتی، مردم به صورت مستقیم در چرخه سیاست گذاری و تدوین برنامه و بودجه دخیل خواهند شد افزود: برای تحقق این امر مقدماتی در حال فراهم شدن است.

رییس کمیته بودجه طی توضیحاتی در خصوص طرح مذکور افزود: در طرح رصد کارگاه های تخصصی با حضور نخبگان، امنا و معتمدین محلات در کنار مدیران و شهرداران محترم مناطق و کارشناسان و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه با عنوان کارگاه رصد نظام مسائل و چالش های اولویت دار مناطق تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رصد مسیر برون رفت تصمیم گیری از اتاق های دربسته به سطح محلات

طرح رصد مسیر برون رفت تصمیم گیری از اتاق های دربسته به سطح محلات