مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-27سياسي

ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه ها


مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری اردبیل به ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه ها تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل مشاور استاندار و مدیرکل حوزه استانداری اردبیل به ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه ها تاکید کرد.

پرویز پرزور 5 آبان در نشست با رییس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه محقق اردبیلی خود را پرورش یافته دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه و حوزه محل تولید فکر و اندیشه هستند و دولت مردمی تولید فکر و اندیشه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: به این موضوع اعتقاد دارم که تصمیم سازی باید در فضای دانشگاه اتفاق بیفتد و به عنوان عضو کوچکی از مجموعه دانشگاهی استان، بر خود وظیفه می دانم از فکر و اندیشه همکاران دانشگاهی در پیشبرد اهداف استان استفاده نمایم.

عزیز حبیبی رییس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک انتصاب دکتر پرویز پرزور عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به این سمت، حضور وی در این سمت را منشا خیر برای استان و به ویژه دانشگاه دانست.

وی با بیان اینکه اعتماد به نیروهای بومی و دانشگاهی در مجموعه مدیریتی استان در حال ارتقا است، افزود: تاسیس اندیشکده هایی برای رفع نیازهای جامعه در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه ها

ضرورت ارتباط تنگاتنگ مجموعه حکمرانی کشور و دانشگاه ها