مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:152021-10-27اقتصادي

کمک 22 میلیارد تومانی به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری


رییس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد کردستان گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 22 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان به نیازمندان مساعدت شده است.

- ایسنا/کردستان رییس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد کردستان گفت: طی 6 ماهه نخست امسال 22 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان به نیازمندان مساعدت شده است.

مرتضی پوریا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون 129 مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان مشغول به فعالیت است؛ اظهار کرد: این مراکز با هدف شناسایی نیازمندان و جمع آوری کمک های نیکوکاران برای اهداء به خانواده های نیازمند ایجاد شده است.

وی افزود: مراکز نیکوکاری با عناوین محله ای-مشارکتی، تخصصی فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی و زکات بر اساس نوع نیازهای مددجویان در حال فعالیت می باشند.

پوریا گفت: در 6 ماهه نخست امسال از طریق مراکز نیکوکاری استان22 میلیارد تومان کمک جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: 5 میلیارد تومان از این مبلغ کمک نقدی، 17 میلیارد تومان کالا و 19 میلیون تومان نیز در قالب خدمات و تخفیفات به نیازمندان بوده است.

رییس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل های مردمی کمیته امداد کردستان با بیان اینکه اطلاعات تعداد 21 هزار خانوار نیازمند در سیستم جامع شبکه های مردمی ثبت شده است، عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 22 میلیارد تومانی به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری

کمک 22 میلیارد تومانی به نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری