مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:052021-10-27دانش

اماکن مذهبی گناوه و دیلم حساب بانکی در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گناوه و دیلم گفت: هیئت امنای اماکن مذهبی گناوه و دیلم اطلاعات پیرامون حساب بانکی خود و اماکن مذهبی را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

- اظهار داشت: هرگونه مساعدت مالی عمرانی به اماکن مذهبی، فقط از طریق اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و یا دیگر ادارات مربوطه به صورت قانونی و رسمی صورت می پذیرد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گناوه و دیلم افزود: جهت جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده احتمالی و کلاهبرداری افراد سودجو از حساب بانکی اماکن مذهبی، هیئت امنا بقاع متبرکه، حسینیه ها و مساجد شهرستان های گناوه و دیلم از اعلام مشخصات حساب بانکی حقیقی و یا حقوقی به صورت تلفنی و یا حضوری به افراد ناشناس پرهیز کنند.

وی گفت: در روزهای اخیر افرادی سودجو تماس هایی با برخی از هیئت امنا اماکن مذهبی شهرستان گناوه به بهانه واریز اعتبارات جهت ساخت و مرمت اماکن مذهبی حاصل کرده و خود را پرسنل سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی و درخواست شماره کارت بانکی از هیئت امنا مساجد و حسینیه ها برای واریز وجه کرده اند.

وی یادآور شد: در صورت تماس افراد ناشناس هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون حساب بانکی خود و اماکن مذهبی در اختیار این کلاهبرداران قرار ندهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن مذهبی گناوه و دیلم حساب بانکی در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند

اماکن مذهبی گناوه و دیلم حساب بانکی در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند