مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 07:002021-10-27ورزشي

چرا متشرعی بسکتبالیست های تیم آبادان را از تیم ملی خط زد؟


سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان، بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان را از تیم ملی خط زد تا گله مندی این باشگاه را در برداشته باشد.

- چرا "متشرعی" بسکتبالیست های تیم آبادان را از تیم ملی خط زد؟ ایسنا/خوزستان سرمربی تیم ملی بسکتبال بانوان، بازیکنان تیم پالایش نفت آبادان را از تیم ملی خط زد تا گله مندی این باشگاه را در برداشته باشد.

اردوی آمادگی تیم ملی بسکتال بانوان برای حضور در مسابقات کاپ آسیا، در حالی از امروز چهارشنبه پنجم آبان در تهران آغاز می شود که متشرعی سرمربی تیم ملی و سرمربی فصل گدشته پالایش نفت آبادان، مژگان خدادادی و ناهیده اسدی را که پیش از این در ترکیب تیم ملی بودند، خط زد.

موضوعی که واکنش شدید باشگاه آبادانی را در برداشت و در صفحه رسمی اینستاگرام باشگاه نیز این موضع را تسویه حساب شایسته متشرعی با آبادانی ها دانست.

هرچند بعد از ساعتی باشگاه پست خود را با انتشار یک پست دیگر مبنی بر این که صرفا به خاطر نام مقدس تیم ملی ایران پست منتشر شده قبلی را حذف می کنیم از صفحه خود برداشت.

باشگاه پالایش نفت آبادان حتی نوع صحبت متشرعی با مژگان خدادادی ملی پوش با سابقه پالایش نفت را شایسته سرمربی تیم ملی ندانسته و کم لطفی و بی احترامی در حق بازیکنان خود در اردوی تیم ملی را نیز برای خود قابل پیگیری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا متشرعی بسکتبالیست های تیم آبادان را از تیم ملی خط زد؟

چرا متشرعی بسکتبالیست های تیم آبادان را از تیم ملی خط زد؟