مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-27اقتصادي

نگران نباشید! نه بنزین گران می شود نه سهمیه سوخت از بین می رود


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با بیان اینکه سهمیه کارت سوخت به هیچ عنوان از بین نخواهد، گفت: هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد.

- مجتبی دلبری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه هوشمند پمپ بنزین های استان از روز گذشته، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی که از ستاد کشوری به کلیه استان ها ابلاغ  شد، در مرحله اول به منظور سوخت رسانی به شهروندان و جلوگیری از بروز ترافیک و سایر مشکلات، سامانه هوشمند سوخت  را از عملیات خارج کردیم تا بتوانیم سوخت را به نرخ دوم و بدون استفاده از کارت سهمیه عرضه کنیم.

وی افزود: از 75 جایگاه عرضه سوخت در استان البرز 61 جایگاه که حدود 80 درصد جایگاه های عرضه سوخت استان را تشکیل می دهد  تا ساعت 2 بامداد امروز فعال شدند .

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: شهروندان محترم اطمینان خاطر داشته باشند که سهمیه کارت سوخت به هیچ عنوان از بین نخواهد، رفت و 540 لیتری که از قبل هم در کارت سوخت ها ذخیره می شد، همچنان موجود است و مردم پس از رفع مشکل سامانه هوشمند سوخت از ظرفیت کارت سوخت خود استفاده کنند.

  وی ادامه داد: از لحظه بروز اختلال در سامانه هوشمند سوخت،  تمام همکاران در سطح جایگاه های عرضه سوخت حضور دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران نباشید! نه بنزین گران می شود نه سهمیه سوخت از بین می رود

نگران نباشید! نه بنزین گران می شود نه سهمیه سوخت از بین می رود