مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:552021-10-27سياسي

نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی باعث شناسایی مشکلات می شود


نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی باعث شناسایی مشکلات، چالش ها، نقاط قوت و ضعف و در پیشرفت برنامه ها و رسیدن به اهداف و شناخت راه کارها موثر می باشد.

- ایسنا/قم معاون سواد آموزی استان قم: نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی باعث شناسایی مشکلات، چالش ها، نقاط قوت و ضعف و در پیشرفت برنامه ها و رسیدن به اهداف و شناخت راه کارها موثر می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا قاسمی نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه ای که با حضور کارشناسان سوادآموزی استان با موضوع بررسی برنامه ها و طرح های سوادآموزی در راستای بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد سوادآموزی در سال جاری برگزار شد گفت: جلب رضایت مراجعین و ادای حقوق آنان مهمترین خروجی ارزیابی ها باید باشد.

وی عنوان کرد: نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی باعث شناسایی مشکلات، چالش ها، نقاط قوت و ضعف و در پیشرفت برنامه ها و رسیدن به اهداف و شناخت راه کارها موثر می باشد.

قاسمی نیا خاطرنشان کرد: در سال جاری توسط سازمان نهضت سوادآموزی 25 شاخص و 44 محور اختصاصی برای ارزیابی عملکرد فعالیت های سوادآموزی تعیین و ابلاغ شده است.

وی افزود: بهبود روش ها، کارایی و اثر بخشی و افزایش کیفیت و خدمات رسانی به موقع و سالم به مخاطبین در پرتو ارزیابی و نظارت حاصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی باعث شناسایی مشکلات می شود

نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی باعث شناسایی مشکلات می شود