مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-27اجتماعي

از کم لطفی دستگاه ها به گرمخانه همدان تا پذیرش 100 مراجعه کننده


مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت گرمخانه تنها به عهده شهرداری نیست، گفت: بهتر است ارگان هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی نیز پای کار بیایند و به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

- ایسنا/همدان مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت گرمخانه تنها به عهده شهرداری نیست، گفت: بهتر است ارگان هایی مانند کمیته امداد و بهزیستی نیز پای کار بیایند و به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند.

مرتضی رضایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه پزشکان و خیرین نیز می توانند در این کار خیر سهمی داشته باشند، افزود: بعضی از مراجعه کنندگان گرمخانه سند هویتی ندارند، به عنوان مثال برخی از آنها سن بالا هستند و برخی نیز معتاد یا بزهکارند و دستگاه هایی مانند ثبت احوال یا جامعه پزشکی می توانند به آنها کمک کنند تا به زندگی برگردند.

وی تصریح کرد: مشکلات این افراد به عنوان معظل اجتماعی مطرح است و باید دست به دست هم دهیم تا حل شوند، از طرف دیگر باید کاری کنیم که روز به روز تعداد مراجعه کنندگان به گرمخانه کمتر شود اما متاسفانه در حال حاضر روند افزایشی دارد.

رضایی درباره وضعیت گرمخانه همدان در آستانه فصل سرما، اظهار کرد: خوشبختانه از نظر تامین امکانات، مشکلی در گرمخانه وجود ندارد و مراجعه کنندگان می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کم لطفی دستگاه ها به گرمخانه همدان تا پذیرش 100 مراجعه کننده

از کم لطفی دستگاه ها به گرمخانه همدان تا پذیرش 100 مراجعه کننده