مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-27اقتصادي

متقاضیان احداث و احیای باغ در مرودشت تسهیلات می گیرند


مدیرجهاد کشاورزی مرودشت از آغاز زمان کاشت نهال در این شهرستان خبر داد و گفت: به متقاضیان احداث باغ های جدید و یا اصلاح و احیاء باغ های قدیمی تسهیلات یارانه دار دولتی پرداخت می شود.

- ایسنا/فارس مدیرجهاد کشاورزی مرودشت از آغاز زمان کاشت نهال در این شهرستان خبر داد و گفت: به متقاضیان احداث باغ های جدید و یا اصلاح و احیاء باغ های قدیمی تسهیلات یارانه دار دولتی پرداخت می شود.

کاووس همتی چهارشنبه 5 آبان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه متقاضیان به منظور بهره مندی از تسهیلات و سایر خدمات دولتی، باید درخواست خود را به مراکز جهاد کشاورزی ارائه دهند، گفت: دریافت تسهیلات منوط به ارائه سند زمین و پروانه چاه معتبر انجام می شود.

او با بیان اینکه پس از احداث باغ باید اطلاعات باغ در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی ثبت شود، عنوان کرد: متقاضیان قبل از هر اقدامی نسبت به کسب اطلاعات فنی از سوی کارشناسان باغبانی اقدام کنند.

همتی افزود: کارشناسان باغبانی در زمان احداث باغ و قبل از آن در زمینه های مختلف از جمله نحوه صحیح نمونه گیری ازخاک و آب، نحوه آماده سازی زمین و طراحی باغ، ارقام نهال مناسب با اقلیم و آب و هوای مناطق مختلف شهرستان، لیست نهالستان ها و مراکز تهیه نهال مجوزدار در شهرستان، استان و کشور و لیست نهال های تولیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان احداث و احیای باغ در مرودشت تسهیلات می گیرند

متقاضیان احداث و احیای باغ در مرودشت تسهیلات می گیرند