مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:302021-10-27اقتصادي

کارگاه آموزشی آشنایی با تجارت بین الملل در اردبیل برگزار شد


به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل کارگاه آموزشی «آشنایی با تجارت بین الملل ( واردات و صادرات)» به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاددانشگاهی استان اردبیل کارگاه آموزشی آشنایی با تجارت بین الملل ( واردات و صادرات) به صورت مجازی برگزار شد.

در این کارگاه که از مجموعه برنامه های شتابدهی کسب و کارهای فناورانه جوانان پنجم آبان اجرا شد، مدرس دوره های کارآفرینی و برندینگ گفت: واردات کالا از کشورهای مختلف یک فعالیت تجاری و اقتصادی مهم می باشد که از دیرباز به منظور تامین نیازهای جامعه در میان جوامع مختلف رواج داشته است.

فرشید احدی افزود: در واقع تولید برخی کالاها به دلیل نبود امکانات کافی یا تنوع موقعیت جغرافیایی کشورها، به راحتی قابل انجام نیست و برای تولید این کالاهای خاص باید هزینه های سنگینی پرداخت شود، به همین خاطر دولت ها سعی دارند با فراهم آوردن شرایط مناسب برای انجام فرآیند واردات کالا، نیازهای جامعه خود را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه واردات کالا به عنوان یک تجارت بین المللی به وسیله تجار و بازرگانان داخلی قابل انجام است، اظهار کرد: برای انجام این فعالیت مهم که همواره می تواند سودهای کلانی برای فعالین این بخش داشته باشد بایستی با چگونگی مراحل واردات کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی آشنایی با تجارت بین الملل در اردبیل برگزار شد

کارگاه آموزشی آشنایی با تجارت بین الملل در اردبیل برگزار شد