مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:202021-10-27سياسي

نحوه تدوین بودجه 1401 شهرداری تهران اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم مظفر رییس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران در حاشیه افتتاحیه طرح رصد در منطقه 14 گفت: معمولا در کشور بودجه ریزی به صورت Top Down و از موضع بالا به پایین انجام می شود، - رییس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به تغییر در تدوین بودجه 1401 شهرداری تهران گفت: در طرح جدید ما بنا داریم از مشارکت مردم در تدوین برنامه و بودجه در شهرداری به صورت مستقیم استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، میثم مظفر رییس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران در حاشیه افتتاحیه طرح رصد در منطقه 14 گفت: معمولا در کشور بودجه ریزی به صورت Top Down و از موضع بالا به پایین انجام می شود، به این معنا که جمع محدودی از کارشناسان و نخبگان برای بودجه سازمان ها و دستگاه ها تصمیم گیری می کنند، اما ما این بار به دنبال بودجه ریزی با مدل bottom up یا مدل پایین به بالا هستیم.

وی تصریح کرد: در این مدل به جای اینکه مدیران را با محدودیت های فکری و شناختی محور برنامه ریزی و بودجه ریزی قرار دهیم از خواسته ها، تجربیات و مطالبات مردم در نظام بودجه ریزی استفاده می کنیم.

در حقیقت مردم را در چرخه سیاست گذاری و تدوین برنامه و بودجه به صورت مستقیم دخیل می کنیم که از آن به عنوان بودجه ریزی مشارکتی یاد می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه تدوین بودجه 1401 شهرداری تهران اعلام شد

نحوه تدوین بودجه 1401 شهرداری تهران اعلام شد