مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 06:102021-10-27سياسي

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل فاضلاب فامنین


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از جذب بودجه ملی برای حل مشکل فاضلاب فامنین خبر داد و گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه، - ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از جذب بودجه ملی برای حل مشکل فاضلاب فامنین خبر داد و گفت: 100 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه، جذب شده است.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال ها بود که فاضلاب فامنین از نظر بودجه دچار مشکل بود و بودجه آن باید در کمیسیون ماده 23 تایید می شد.

فلاحی با بیان اینکه با پیگیری از سازمان برنامه و بودجه، این موضوع در کمیسیون ماده 23 تایید شد، تصریح کرد: اعتبارات استانی، پاسخگوی نیاز پروژه های گسترده نیست و برای انجام این پروژه ها باید از بودجه ملی استفاده شود که استفاده از بودجه ملی نیز نیازمند تایید این طرح در کمیسیون ماده 23 است.

وی با بیان اینکه سال ها مسئله فاضلاب فامنین روی زمین مانده، ادامه داد: در سال 1401 حدود 100 میلیارد اعتبار به این پروژه اختصاص داده خواهد شد و امسال نیز هفت میلیارد تومان اعتبار داشته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به محرومیت شهرستان فامنین، توضیح داد: در حال حاضر، مشکل اصلی این شهرستان در بحث فاضلاب است اما آب آشامیدنی آن ها نیز مشکل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل فاضلاب فامنین

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل فاضلاب فامنین