مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-27بين الملل

آموزش خطرات مین به مهاجران افغانستانی در مرز دوغارون


بیش از 250 هزار مهاجر افغانستانی پیش از ترک کشور آموزش های مخاطرات مین را در مرز دوغارون فراگرفتند.

- هادی رمضانی در گفت وگو با اظهار کرد: ظهر دوشنبه سوم آبان ماه، سفیر کشور سوییس به همراه هیئتی از وزارت امور خارجه و امور اتباع و مهاجرین خارجی، از مرکز آموزش آگاهی از خطرات مین جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد واقع در مرز دوغارون بازدید کردند.

وی افزود: هیئت بازدید کننده، از نحوه پذیرش مهاجران افغانستانی که قصد خروج از کشورمان به مقصد افغانستان را دارند و شیوه آموزش، محتوای آموزشی و نحوه تدریس کلاس های آموزشی این مهاجران که توسط مربیان مرکز مین صورت می گیرد، بازدید کردند.

رییس هلال احمر شهرستان تایباد ادامه داد: از ابتدای سال 1400 تاکنون، 252 هزار و 418 نفر از مهاجرین افغانستانی که قصد خروج از کشور را داشتند، در این مرکز آموزش های لازم شناخت خطرات مین را فرا گرفتند.

وی اضافه کرد: در کنار آموزش های مذکور، به دلیل وجود شرایط کرونا یک بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی و بروشورهای آموزشی بازپیوند خانواده به مهاجرین اهدا شده است.

رمضانی گفت: مرکز پیش آگاهی از خطرات مین و مواد منفجر نشده جمعیت هلال احمر شهرستان تایباد در محل اداره اتباع و مهاجرین خارجی واقع در مرز دوغارون مستقر بوده و توسط 4 نفر از مربیان این مرکز آموزش های لازم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش خطرات مین به مهاجران افغانستانی در مرز دوغارون

آموزش خطرات مین به مهاجران افغانستانی در مرز دوغارون