مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-27اقتصادي

فاز 3 توسعه بندر شهید رجایی به کجا رسید؟


فاز 3 توسعه بندر شهید رجایی در هرمزگان که پس از تکمیل آن بیش از 70 هکتار اراضی پسکرانه در آن ایجاد می شود، از جمله موضوعاتی است که باید ضمن نظارت بر حسن اجرای انجام آن، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فاز 3 توسعه بندر شهید رجایی در استان هرمزگان از جمله طرح های پر هزینه سازمان بنادر و دریانوردی است که به نظر می رسد فاز نهایی توسعه این بندر باشد و بعید است که سازمان بنادر با توجه به جانمایی یک بندر جدید در سواحل مکران با عمق بیشتر، بخواهد هزینه کلانی را برای لایروبی هرچه بیشتر بندر شهید رجایی در آینده و یا توسعه فازهای بیشتری از این بندر را در پیشانی دنبال کند.

آنچه بیش از همه اهمیت یافته آن است که با گزارش های متعدد بروز مفسده در واگذاری های خرد و کلان سازمان بنادر متأثر از ماده 31 آیین نامه معاملات سازمان بنادر که عملا اختیار واگذاری ها را بدون برگزاری و برپایی مناقصه و مزایده به هیأت عامل این سازمان واگذار کرده است، تمامی واسپاری مسؤولیت های مهم در حوزه بنادر می باید تحت کنترل و نظارت دقیق تری انجام پذیرد تا ماهیت و کارکرد سازمان بنادر در عرصه فعالیت های نوین اقتصادی جلوه بیشتری کند.

اما آخرین وضعیت توسعه فاز 3 بندر شهید رجایی به کجا رسید؟ محمدرضا اله یار یکی از اعضای هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 3 توسعه بندر شهید رجایی به کجا رسید؟

فاز 3 توسعه بندر شهید رجایی به کجا رسید؟