مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-27بين الملل

لاف العبریه و زهرچشمی که مقاومت در «تنف» گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت این شبکه سعودی که به خاطر خوش خدمتی هایش به صهیونیست ها، در منطقه به العبریه مشهور شده، نوشت: نفتالی بنت، - شبکه سعودی العربیه مدعی شد اسراییل برای حمله به نیرو های ایرانی در سوریه، از روسیه چراغ سبز گرفته است (!) به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبسایت این شبکه سعودی که به خاطر خوش خدمتی هایش به صهیونیست ها، در منطقه به العبریه مشهور شده، نوشت: نفتالی بنت، نخست وزیر اسراییل و ولادیمیر پوتین ، رییس جمهور روسیه به توافق رسیدند تا تل آویو آزادانه به حملات خود علیه مواضع وابسته به ایران در حریم هوایی سوریه ادامه دهد.

به نوشته العربیه، زییف الکین معاون وزیر خارجه اسراییل که بنت را در سفر به روسیه همراهی کرد، خبر داد در دیدار بنت و پوتین، دو طرف در مورد پرونده هسته ای ایران، وضعیت سوریه و تلاش تل آویو برای جلوگیری از پیشرفت برنامه هسته ای تهران، بحث و گفتگو کردند.

بنت در این دیدار خواست تا توافق کاهش تنش ها در جنوب سوریه دوباره فعال شده و نیرو های وابسته به ایران تا 80 کیلومتری شمال جولان (اشغالی) حضور نداشته باشند.

تقلید العبریه از فضاسازی محافل صهیونیستی در حالی است که اولاً دولت روسیه بر خلاف نقشه مشترک آمریکا و اسراییل، و به دعوت ایران، وارد جنگ سوریه شد و در کنار ایران و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاف العبریه و زهرچشمی که مقاومت در «تنف» گرفت

لاف العبریه و زهرچشمی که مقاومت در «تنف» گرفت