مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:502021-10-27بين الملل

آنگ سان سوچی اتهامات دولت نظامی را رد کرد


رهبر برکنار شده میانمار در نخستین شهادتش در دادگاه از زمان کودتای فوریه سال جاری میلادی که کشور را به آشوب کشاند و به یک دهه اصلاحات دموکراتیک پایان داد، - رهبر برکنار شده میانمار در نخستین شهادتش در دادگاه از زمان کودتای فوریه سال جاری میلادی که کشور را به آشوب کشاند و به یک دهه اصلاحات دموکراتیک پایان داد، اتهام دولت نظامی این کشور دال بر تحریک به ناآرامی های مدنی را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رادیو بی بی سی برمه و خبرگزاری Myanmar Now به نقل از وکلای آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی برکنار شده میانمار گزارش دادند، سوچی اتهام تحریک در ارتباط با نامه منتشر شده توسط حزبش در فوریه سال جاری میلادی که در آن از سازمان های بین المللی خواسته بود با شورای نظامی همکاری نکنند را رد کرد.

رسانه های دولتی میانمار تحولات مربوط به پرونده های حقوقی متعدد آنگ سان سوچی را گزارش نداده اند و خین مائونگ زاو ، وکیل سوچی و تنها منبع اطلاعات عمومی درباره روند دادرسی و سلامتی وی اوایل ماه جاری میلادی از سوی مقامات نظامی حکم سکوت گرفت.

این دستور پس از آن صادر شد که خین مائونگ زاو اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد، وین مینت، رییس جمهور سرنگون شده میانمار در دادگاه شهادت داد که ارتش چند ساعت قبل از کودتا به وی دستور داد تا استعفا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنگ سان سوچی اتهامات دولت نظامی را رد کرد

آنگ سان سوچی اتهامات دولت نظامی را رد کرد