مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:352021-10-27اقتصادي

تکمیل بهسازی معابر شهرک صنعتی اردبیل نیازمند اعتبار است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: ترمیم آسفالت معابر شهرک صنعتی شماره 2 آغاز شده که کامل کردن آن نیاز به اعتبارات استانی دارد که پیگیر هستیم.

- محمد اهلی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: اخیرا با مشکل فرسودگی معابر در شهرک های صنعتی مواجه هستیم و چون عمر طبیعی آسفالت شهرک 20 سال است الان نیز دقیقا در نقطه ای قرار داریم که عمر شهرک صنعتی شماره دو 20 ساله شده و آسفالت فرسوده شده است.

وی افزود: برای ترمیم آسفالت معابر برنامه ریزی های لازم انجام یافته و در سال گذشته آسفالت ریزی 11 خیابان را کامل کردیم و امسال نیز مرمت و بازسازی خیابان ها را شروع کرده ایم و طبیعتا کامل کردن آن نیاز به اعتبارات استانی دارد که پیگیر هستیم.

95 درصد از صنایع استان اردبیل شامل صنایع کوچک است مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: 95 درصد از واحدهای صنعتی فعال در استان اردبیل شامل صنایع کوچک بوده اند و طبق تعریف این صنایع مربوط به واحدهایی است که اشتغال آن ها زیر 50 نفر باشد و خوشبختانه ظرفیت بسیار مناسبی در واحدهای صنعتی کوچک استان اردبیل وجود دارد.

اهلی ادامه داد: در مجموع 20 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل فعال است که در آن 1400 قرارداد واحد صنعتی داشته ایم و از این تعداد 600 واحد صنعتی در حال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل بهسازی معابر شهرک صنعتی اردبیل نیازمند اعتبار است

تکمیل بهسازی معابر شهرک صنعتی اردبیل نیازمند اعتبار است