مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:302021-10-27سياسي

تحول از «آقازادگی» به «داماد زادگی»


روزنامه شرق در گزارشی به موضوع انتصاب اخیر شهردار تهران پرداخته و افرادی که به واسطه نسبت سببی با مسئولان به مقامی در نظام سیاسی ایران رسیده اند را بررسی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه شرق، در منظومه سیاسی ایران اتفاقات زیادی رخ می دهد.

به جایی رسیده ایم که نه تنها فردی که مسئولیت می گیرد به مقامی می رسد، بلکه راه برای دیگر منصوبان سببی و نسبی او نیز باز می شود.

چند سالی است از پدیده آقازادگی به حکم برای داماد رسیده ایم و آخرین و داغ ترین آن، داماد علیرضا زاکانی، شهردار تهران است که به سمت دستیاری ویژه پدرزن نائل آمده .

این در حالی است که در بهار امسال زاکانی به عنوان نامزد ریاست جمهوری در مناظره های انتخاباتی رو به دوربین اعلام کرد: بستگان خود را سر کار نمی آوریم .

او البته موضوع را این گونه توجیه کرده که دامادش از شهرداری تهران حقوقی نخواهد گرفت و استخدام شهرداری نمی شود؛ اما چه کسی است که نداند در نظام های سیاسی، مقام می تواند قدرت تولید کند.

به خصوص که طبق بخش نامه ای که زاکانی در مقام شهردار تهران ابلاغ کرده است هرگونه صدور حکم و استخدام ولو برای استفاده از خدمات رایگان را ممنوع کرده و در بند 2 بخش نامه زاکانی قید شده است: جذب و به کارگیری نیروی انسانی جدید تحت هر عنوان و با هر نوع وضعیت استخدامی اعم از تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول از «آقازادگی» به «داماد زادگی»

تحول از «آقازادگی» به «داماد زادگی»