مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 05:002021-10-27سياسي

رییس جمهور: فصل جدیدی در روابط ایران و تاجیکستان آغاز شده است


رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین ایران و تاجیکستان، گفت: در سفر اخیر به تاجیکستان فصل جدیدی در روابط دوجانبه آغاز شد که باید از این فرصت در راستای منافع دو ملت استفاده کنیم.

- رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های توسعه روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بین ایران و تاجیکستان، گفت: در سفر اخیر به تاجیکستان فصل جدیدی در روابط دوجانبه آغاز شد که باید از این فرصت در راستای منافع دو ملت استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی سه شنبه شب در دیدار سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان با بیان اینکه دو کشور و دو ملت از اشتراکات تاریخی، دینی و فرهنگی عمیقی برخوردار هستند، گفت: باید از این ظرفیت ها برای تحکیم و تقویت روابط و همکاری نزدیک تر و گسترده تر استفاده کنیم.

رییس جمهور در ادامه به اهمیت همکاری کشورهای همسایه به ویژه ایران و تاجیکستان برای ایجاد صلح و ثبات در افغانستان اشاره کرد و گفت: به دنبال تشکیل دولت فراگیر، متشکل از همه اقوام و گروه های سیاسی افغان هستیم.

آیت الله رییسی تصریح کرد: باید دولت فراگیری در افغانستان وجود داشته باشد که بتواند امنیت افغانستان را تضمین کند و به جنگ و خونریزی و برادرکشی خاتمه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: فصل جدیدی در روابط ایران و تاجیکستان آغاز شده است

رییس جمهور: فصل جدیدی در روابط ایران و تاجیکستان آغاز شده است