مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 20:002021-10-26سياسي

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از 200 میلیون ریال در لرستان


رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در لرستان، گفت: با مساعدت این ستاد همه زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از 200 میلیون ریال از زندان های استان آزاد شدند.

- ایسنا/لرستان رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در لرستان، گفت: با مساعدت این ستاد همه زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از 200 میلیون ریال از زندان های استان آزاد شدند.

حامد ویسکرمی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان در سطح استان فعالیت های منحصر به فردی در راستای زدودن غبار فقر و محرومیت انجام داده است، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، اجرای رزمایش های کمک مؤمنانه و مواسات، تولید و توزیع ماسک رایگان و ضدعفونی معابر، به ابعاد فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اضافه شد.

وی از تولید و توزیع رایگان 80 هزار ماسک از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان از زمان همه گیری کرونا تاکنون خبر داد و گفت: از دیگر فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان می توان به ساماندهی 80 گروه جهادی برای ضدعفونی کردن معابر عمومی اشاره کرد که محلول های ضدعفونی کننده نیز از سوی این ستاد تأمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از 200 میلیون ریال در لرستان

آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی کمتر از 200 میلیون ریال در لرستان