مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-26بين الملل

استعفای مرکل پذیرفته شد/ صدراعظم پر سابقه آلمان رفت


«فرانک والتر اشتاین مایر» رییس جمهور آلمان طی جلسه ای رسمی، استعفای «آنگلا مرکل» صدراعظم این کشور و کابینه وی را پذیرفته و نامه پذیرش استعفا را تقدیم وی کرد.

- فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهور آلمان طی جلسه ای رسمی، استعفای آنگلا مرکل صدراعظم این کشور و کابینه وی را پذیرفته و نامه پذیرش استعفا را تقدیم وی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه به گفته وی، جهان را زیر و رو کرد، از تلاش های مرکل در مقابله با این بیماری تشکر کرده و گفت: تلاش های زیادی از جانب شما و تمامی کشور (در این زمینه) انجام شد.

اشتاین مایر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به تنش های بین المللی طی سال های گذشته صدراعظمی مرکل پرداخت که به گفته وی، موضوع خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا از سخت ترین آنها بود.

وی در عین حال نسبت به آینده پیش روی اتحادیه اروپا ابراز نگرانی کرده و گفت: پیوستگی داخلی اروپا بی ثبات باقی مانده و کاهش تنش ها در کنار ایجاد توازن در منافع اروپا، همچنان از اولویت های اصلی دولت جدید در آلمان خواهد بود.

اشتاین مایر در انتهای سخنان خود اعلام کرد که مرکل و کابینه وی، تنها طی چهار سال گذشته، حدود 600 قانون وضع کرده و به اجرا گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای مرکل پذیرفته شد/ صدراعظم پر سابقه آلمان رفت

استعفای مرکل پذیرفته شد/ صدراعظم پر سابقه آلمان رفت