مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 17:252021-10-26سياسي

حامیان معنوی ایتام و محسنین کرمانشاهی از 34 هزار نفر گذشت


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با پیوستن 10 هزار حامی جدید به پویش ایران مهربان ، تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین استان از 34 هزار نفر فراتر رفت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با پیوستن 10 هزار حامی جدید به "پویش ایران مهربان"، تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین استان از 34 هزار نفر فراتر رفت.

پیمان ترکمانه در آیین تجلیل از حامیان فرزندان ایتام و محسنین تاثیرگذار در برگزاری کیفی پویش بزرگ ایران مهربان که با حضور تعدادی از خیران و مسئولان به صورت وبینار برگزار شد، گفت: پویش ایران مهربان از نیمه دوم سال گذشته با هدف جذب حامیان معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به اجرا درآمده است.

ترکمانه با بیان اینکه این پویش با همت و مساعدت خیران نیکوکار، استانداری، سپاه پاسداران، دستگاه های اجرایی و اصناف و مشاغل برگزار شده، اظهار کرد: از ابتدای اجرای پویش ایران مهربان تاکنون 10 هزار حامی جدید حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان را برعهده گرفته اند.

وی با یادآوری اینکه این نهاد حمایت از 10 هزار فرزند یتیم و محسنین در استان کرمانشاه را بر عهده دارد، ادامه داد: با پیوستن حامیان جدید به پویش ایران مهربان، تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان معنوی ایتام و محسنین کرمانشاهی از 34 هزار نفر گذشت

حامیان معنوی ایتام و محسنین کرمانشاهی از 34 هزار نفر گذشت