مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 16:352021-10-26اقتصادي

افتتاح آزمایشی فاز یک شرکت کودآلی گیلان/خرید دستگاه جداساز شیشه از کود کمپوست


فاز یک شرکت کود آلی گیلان با ظرفیت روزانه 250 تن زباله و به صورت آزمایشی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سعید بشری امروز در ساختمان شرکت کودآلی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت کود آلی گیلان در سال 76 با ظرفیت تفکیک روزانه 250 تن فعالیتش را آغاز کرد، اظهار کرد: فاز دوم این شرکت در سال 87 و با هدف افزایش ظرفیت از 250 به روزانه پانصد تن افتتاح شد.

  وی با بیان اینکه در طول این سال ها این شرکت تنها با تعمیر تجهیزات، خود را سرپا نگه داشته، افزود: به دلیل شرایط نوع زباله و شیرابه، تجهیزات این دو فاز بشدت پوسیده شده بود و در سال های اخیر با جذب اعتبارات دولتی، طی قراردادی اورهال این دو فاز را آغاز کردیم و در تلاشیم در کوتاهترین زمان ممکن فاز یک را به بهره برداری کامل برسانیم.

  مدیر عامل شرکت کود آلی گیلان با اشاره به افتتاح آزمایشی فاز 1 شرکت کودآلی بیان کرد: این فاز با ظرفیت 250 تن به صورت آزمایشی بهره برداری رسید و فاز دوم آن هم به زودی افتتاح می شود تا با این اتفاق ظرفیت تفکیک و پردازش زباله تَر در این شرکت به روزانه پانصد تن افزایش پیدا کند.

  بشری با اشاره بر اینکه در نظر داریم با همت همکاران و فعالیت دو شیفته سالن فاز یک، روزانه بالغ بر پانصد تن زباله تفکیک کنیم، بیان کرد: قصد داریم در کمتر از یک ماه با راه اندازی فاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشی فاز یک شرکت کودآلی گیلان/خرید دستگاه جداساز شیشه از کود کمپوست

افتتاح آزمایشی فاز یک شرکت کودآلی گیلان/خرید دستگاه جداساز شیشه از کود کمپوست