مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-26سياسي

رییس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد مغان معرفی شد


در مراسمی با حضور رییس کل دادگستری استان اردبیل، «نادر پور مهدی» به عنوان رییس جدید حوزه قضایی بخش جعفرآباد مغان معرفی شد.

- ، حجت الاسلام حسین کثیرلو رییس کل دادگستری استان در این مراسم با اشاره به وظایف و رسالت های قوه قضاییه، امنیت و عدالت را دو مؤلفه مهم دانست که زیر بنای توسعه همه جانبه در کشور است و قضات و کارمندان دستگاه قضایی بر همین اساس برای تحقق بیش از پیش آن در جامعه جهاد گونه تلاش می کنند.

وی افزود: در دستگاه قضایی علاوه بر رسیدگی به پرونده ها نوع مدیریت در دستگاه قضایی نیز در میزان کسب رضایتمندی مردم مؤثر است، بنابراین هر مسئولی در دستگاه قضایی موظف است در بحث تکریم اربابان رجوع، دیدارهای مردمی و رسیدگی به امورات مردم حتی در خارج از وقت اداری نیز بیش از پیش همت کنند.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه وظیفه مدعی العموم هم در این حوزه به وظایف رییس حوزه قضایی اضافه می شود گفت: نباید منتظر شکایت در امور حقوق عامه، بیت المال و … باشیم تا جرمی یا شکایتی اتفاق بیافتد تا اقدام قضایی انجام دهیم بلکه در وهله نخست با اقدامات پیشگیرانه از تضییع هرگونه حق و بیت المال جلوگیری کنیم و در مرحله بعد مطابق قانون با متخلفان و مجرمان در این حوزه به شدت برخورد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد مغان معرفی شد

رییس جدید حوزه قضایی بخش جعفر آباد مغان معرفی شد