مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-26اقتصادي

تهران/ سوخت رسانی به وضعیت عادی بازگشت


وقفه چند ساعته در سوخت رسانی به خودروها در تهران که منجر به ایجاد صف های طولانی در جایگاه های سوخت شده بود، مرتفع شد؛ بررسی های میدانی و گزارش های خبرنگاران ایرنا از سطح شهر هم بر این مطلب صحه می گذارند.

- وقفه چند ساعته در سوخت رسانی به خودروها در تهران که منجر به ایجاد صف های طولانی در جایگاه های سوخت شده بود، مرتفع شد؛ بررسی های میدانی و گزارش های خبرنگاران ایرنا از سطح شهر هم بر این مطلب صحه می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، نزدیک به ظهر امروز/سه شنبه/ بود که خبر اختلال در سامانه های جایگاه سوخت با وجود بودن بنزین در این جایگاه ها به سرعت مخابره و به سوژه نخست شبکه های اجتماعی بین کاربران بدل شد.

صف های طولانی بنزین مردم را کلافه کرده بود و بازار شایعات داغ و هشتگ بنزین ترند شد و صحبت از هک سامانه های جایگاه سوخت به میان آمد.

از سوی دیگر، با انتشار خبر بروز اختلال در فعالیت جایگاههای سوخت،در ساعات اولیه بعد از ظهر خیابانها خلوت تر شده بود اما با بازگشت پمپ بنزین ها به فعالیت، اکنون تردد خودروها به حال عادی درآمده و ترافیک به خیابانهای تهران بازگشته است.

در این بین موج سواری رسانه های معاند وضعیت را وارونه جلوه می داد اما اینجا بود که با مدیریت به هنگام این موضوع توسط دولت و اعزام کارشناسان شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران/ سوخت رسانی به وضعیت عادی بازگشت

تهران/ سوخت رسانی به وضعیت عادی بازگشت