مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:402021-10-26سياسي

شرایط حضور مددکاران افتخاری در مراکز تامینی و تربیتی مهیا است


اولین نشست تخصصی رییس سازمان زندان ها با مددکاران زندان های سراسر کشوراز طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اولین نشست تخصصی رییس سازمان زندان ها با رسته های مختلف شغلی که با حضور مددکاران زندان های سراسر کشور برگزار شد.

رییس سازمان زندان ها در این نشست که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شد گفت: انتخاب رسته مددکاری برای برگزاری اولین جلسه تخصصی سازمان نشان دهنده اعتقاد به کار مددکاری در نظام زندانبانی است.

وی افزود: مهمترین ماموریت ما در زندان ها مددکاری است و اعتقاد داریم مددکاری در یک قالب مشخص اداری نمی تواند اهداف تعیین شده در آیین نامه مددکاری را محقق کند.

حاج محمدی تصریح کرد: در دل مددکاری محبت و عشق به انسان هاست و مددکاران ما باید با عشق و علاقه و وقت گذاشتن بیشتر موجب اتفاقات خوب برای زندانی و خانواده او بشوند.

وی اظهار داشت: مددکار ملجاء و پناهگاه مردم است.

سعی کنید در زندان ها با این نگاه و رفتار و اخلاق پسندیده با نفوذ دردل افراد و جلب اعتماد ضمن مراقبت از آنان مشکلات شان را در حد توان رفع کنید.

رییس سازمان زندان ها ادامه داد: برخلاف برخی از مشاغل که کم کاری در آن شاید قابل اغماض باشد غفلت و کم کاری مددکار می تواند منجر به نابودی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط حضور مددکاران افتخاری در مراکز تامینی و تربیتی مهیا است

شرایط حضور مددکاران افتخاری در مراکز تامینی و تربیتی مهیا است