مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:252021-10-26سياسي

فعال سازی معادن راکد در دستور کار قرار بگیرد


فعال شدن معادن راکد می تواند باعث ایجاد رونق در بحث تولید و اشتغال شود، بنابراین باید تدابیر لازم برای فعال سازی معادن راکد اندیشیده شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعال شدن معادن راکد می تواند باعث ایجاد رونق در بحث تولید و اشتغال شود، بنابراین باید تدابیر لازم برای فعال سازی معادن راکد اندیشیده شود.

اقبال عباسی چهارم آبان ماه در شورای معادن چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه فعال شدن معادن راکد باید در دستور کار دستگاه های متولی از جمله سازمان صمت قرار بگیرد، اظهار کرد: اگر بهره برداران تمایلی برای فعال کردن معادن ندارند و در مهلت تعیین شده معدن تحت اختیار خود را فعال نکرده اند، امتیاز بهره برداری آن ها سلب شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فعال شدن معادن راکد می تواند باعث ایجاد رونق در بحث تولید و اشتغال شود، بنابراین باید تدابیر لازم برای فعال سازی معادن راکد اندیشیده شود.

وی تاکید کرد: اگر معادن به دلایل متعددی مانند شرایط اقتصادی و کرونا دچار رکود شده باشند، می توان برای فعال شدن آن ها یک مهلت تعیین کرد.

عباسی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی باید در اسرع وقت پاسخ استعلامات را به بهره برداران از معادن اعلام کنند، اگر بهره برداران برای دریافت استعلام مراجعه نکردند، پاسخ اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی معادن راکد در دستور کار قرار بگیرد

فعال سازی معادن راکد در دستور کار قرار بگیرد