مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 15:052021-10-26بين الملل

آغاز دیدار «برهم صالح» با رهبران ائتلاف ها و گروهای شیعه عراق در بغداد


منابع خبری از برگزاری نشستی میان رییس جمهوری عراق و هیئت هماهنگی احزاب شیعه عراق موسوم به «چارچوب هماهنگی شیعیان» در بغداد خبر دادند.

- آغاز دیدار برهم صالح با رهبران ائتلاف ها و گروهای شیعه عراق در بغداد منابع خبری از برگزاری نشستی میان رییس جمهوری عراق و هیئت هماهنگی احزاب شیعه عراق موسوم به چارچوب هماهنگی شیعیان در بغداد خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر امروز (سه شنبه) در بغداد نشستی میان برهم صالح رییس جمهوری عراق و هیئت هماهنگی احزاب شیعه عراق موسوم به چارچوب هماهنگی شیعیان متشکل از احزاب سیاسی و گروه های وابسته به حشد شعبی از جمله ائتلاف های الفتح ، دولت قانون ، عصائب اهل الحق و گردان های حزب الله برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، این نشست که هم اکنون در کاخ السلام بغداد در حال برگزاری است، اعتراضات مربوط به نتایج انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، برهم صالح رییس جمهوری و سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی، هادی العامری رییس ائتلاف الفتح و دیگر رهبران سیاسی شیعی شرکت کرده اند.

همزمان با اعلام نتایج انتخابات عراق، هیئت هماهنگی احزاب شیعه عراق کمیساریای انتخابات را مسؤول کامل شکست روند انتخابات و سوءمدیریت آن دانست و تاکید کرد که این روند بر مسیر دموکراتیک و هماهنگی اجتماعی در عراق تأثیر منفی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دیدار «برهم صالح» با رهبران ائتلاف ها و گروهای شیعه عراق در بغداد

آغاز دیدار «برهم صالح» با رهبران ائتلاف ها و گروهای شیعه عراق در بغداد