مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-26سياسي

در حوزه تربیت هنرمند انقلابی، دچار ضعف هایی هستیم


در پشتوانه سازی برای حرکت فرهنگی هنری انقلاب اسلامی، دارای ضعف ها، آسیب ها و نقصان هایی هستیم.

- ایسنا/لرستان رییس سابق حوزه هنری لرستان گفت: در پشتوانه سازی برای حرکت فرهنگی هنری انقلاب اسلامی، دارای ضعف ها، آسیب ها و نقصان هایی هستیم.

محمد کرم الهی در مراسم تکریم و معارفه روسای حوزه هنری لرستان که در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: لرستان سرزمین یادها و خاطره ها، سرزمین داشته های پنهان مانده از نگاه مدیریت های نالایق، نامناسب، نامطلوب، ناموزون در دوره های مدیریتی مختلف است.

وی اضافه کرد: در عرصه فرهنگ نمی شود در جایگاه های مختلف تاریخی تمدنی این سرزمین جایگاهی بس بلند داشته باشید و در طرح تکمیل تاریخ انقلاب اسلامی شهیدانی همچون سعیدی ها، مصطفی زاده ها، نورالحسینی ها، دلفان ها، آزادبخت ها، سپهوندها، پاپی ها و 6300 شهید تقدیم کرده باشید و در عرصه فرهنگ این بالندگی را در جای جای و نقطه به نقطه این استان نبینیم؟ چرا نبینیم؟ مگر قله های بلند افتخار فرهنگی هنری این دیار، مگر سرنسابیدن برحوزه ایران زمین، امروزه چگونه است که برای پیش بردن یک گام در عرصه جبهه فرهنگی انقلاب باید، بایدها و نبایدها و درخواست دادن به هر کسی و هر شرایطی مطرح شود که می خواهیم برای یک شهید کتابی چاپ شود و یا در بحث شهادت فیلم سینم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه تربیت هنرمند انقلابی، دچار ضعف هایی هستیم

در حوزه تربیت هنرمند انقلابی، دچار ضعف هایی هستیم