مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-26سياسي

صادق خیاطیان رییس جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری شد


غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری روز سه شنبه در مراسم تودیع علی ربیعی و معارفه صادق خیاطیان به عنوان روسای سابق و جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور رییس دفتر رییس جمهوری برگزار شد.

غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری روز سه شنبه در مراسم تودیع علی ربیعی و معارفه صادق خیاطیان به عنوان روسای سابق و جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری، گفت: این مرکز به عنوان اتاق فکر دولت می تواند نیازها و رویکردهای دولت را تأمین کند.

وی با اشاره به رویکرد سید ابراهیم رییسی مبنی بر استفاده از خرد جمعی و دیدگاه های نخبگان و صاحبنظران، گفت: استفاده از خرد جمعی و مشورت با اندیشمندان، علما و صاحبنظران جایگاه ویژه ای در رویکردهای رییس جمهوری و دولت دارد، لذا این مجموعه وظیفه سنگینی در ارتباط با همه نخبگان دارد.

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: در جهان کنونی نمی توان با فکر و اندیشه فردی و با شخص محوری امور کشور را اداره کرد و لازم است از اندیشه نخبگانی و مشورت با صاحبنظران حداکثر استفاده را به عمل آورد و در این راستا روحیه مشورت پذیری و دایره استفاده رییس جمهوری از نظرات نخبگان بیش از دیگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق خیاطیان رییس جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری شد

صادق خیاطیان رییس جدید مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری شد