مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-26سياسي

شورای علمی حقوق آب در شرکت مدیریت منابع آب ایران تشکیل می شود


مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران گفت: شورای علمی حقوق آب با سه کارگروه «املاک و مستندسازی»، «دعاوی و امور قضایی» و «حقوقی و تقنینی» تشکیل می شود.

- به نقل از وزارت نیرو، حسین زمانی مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه کشوری که قوانین و حقوق آب پیشرو و منطبق با شرایط روز نداشته باشد، در مدیریت آب با مشکلات اساسی مواجه خواهد شد، افزود: دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران در راستای ارتقای جایگاه حقوق آب، شورای علمی حقوق آب کشور را تشکیل داد و جهت بهره گیری از توان تخصصی کلیه کارشناسان آب در سطح کشور، سه کارگروه با عناوین املاک و مستندسازی ، دعاوی و امور قضایی و حقوقی و تقنینی را به عنوان زیرمجموعه این شورا ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در این کارگروه های کشوری، کارشناسان حقوقی و فنی، تعاملات حقوقی لازم را با سایر دستگاه های اجرایی و نهادهای مرتبط با مسائل آب انجام داده و علاوه بر تلاش در حل مسائل حقوقی آب و جلوگیری از تبدیل آنها به چالش و معضلات عمده، پیشنهادهای لازم را برای تدوین قوانین و مقررات به روز و کارآمد ارائه خواهند کرد.

مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران افزود: علاوه بر حقوق داخلی آب، این شورا در جهت تقویت جایگاه حقوق بین الملل آب و کمک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای علمی حقوق آب در شرکت مدیریت منابع آب ایران تشکیل می شود

شورای علمی حقوق آب در شرکت مدیریت منابع آب ایران تشکیل می شود