مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-26دانش

ارتقای دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه بندی تایمز


گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا کیاست درباره رتبه بندی جدید دانشگاه چمران اهواز بیان کرد: رتبه بندی تایمز یکی از مشهورترین نظام های رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها است که قسمتی از اطلاعات مورد نیاز خود را از دانشگاه ها، - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از ارتقای رتبه این دانشگاه در رتبه بندی تایمز خبر داد.

گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر علیرضا کیاست درباره رتبه بندی جدید دانشگاه چمران اهواز بیان کرد: رتبه بندی تایمز یکی از مشهورترین نظام های رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها است که قسمتی از اطلاعات مورد نیاز خود را از دانشگاه ها، قسمتی دیگر را از نظرسنجی ها و اطلاعات پژوهشی و همچنین میزان استنادات به مقالات علمی را نیز از پایگاه اطلاعاتی اسکوپوس کسب می کند.

وی افزود: رتبه بندی تایمز عملکرد دانشگاه ها را بر مبنای پنج معیار آموزش، پژوهش، ارجاعات، ارتباط با صنعت و روابط بین الملل بررسی می کند و دانشگاه شهید چمران اهواز از سال 2019 در این رتبه بندی حضور دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز از روند رو به رشد این دانشگاه در سه سال گذشته در رتبه بندی تایمز خبر داد و اضافه کرد: بر اساس رتبه بندی سال 2022 تایمز توانسته ایم رتبه ی 66 در بخش ارتباط با صنعت را کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه بندی تایمز

ارتقای دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه بندی تایمز