مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-26سياسي

موفقیت استان نتیجه تلاش جمعی است


تمام موفقیت های استان، نتیجه تلاش جمعی بوده و هیچگاه منکر مشکلات مردم و نقاط ضعف خود نبودیم.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت:تمام موفقیت های استان، نتیجه تلاش جمعی بوده و هیچگاه منکر مشکلات مردم و نقاط ضعف خود نبودیم.

بهمن مرادنیا امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری و تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: مدعی معجزه در استان نیستیم و عقب ماندگی ها در گذشته وجود داشته اما هرچه در توان بوده،انجام گرفته و عملیاتی شده است.

وی اعتبارات استانی را محدود دانست و گفت: به هرحال کردستان از سهم خود در بودجه کشوری استفاده کرده و مسئولان با جدیت تمام،کارها را انجام داده اند.

مرادنیا اضافه کرد:شورای هماهنگی دستگاه های نظارتی به مجموعه های اجرایی و استانی کمک های فراوانی کرده و این مهم شایسته تقدیر است.

وی فعالیت ها و پیگیری های مکرر کارگروه رفع موانع تولید را ؛مهم ارزیابی کرد و آن را موجب رونق تولید و اقتصاد استان دانست.

مراد نیا ادامه داد: بانک ها باید هرچه در توان دارند به تولید در کردستان کمک کنند و بارها در جلسات با مدیران آنها ،این مسئله بیان شده است.

استاندار کردستان بیان کرد:مشکل تولید گاز در کشور وجود دارد و مسئولان استانی باید هم اکنون در تدارک تهیه سوخت جایگزین ؛برای مجتمع های تولیدی و صنعتی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت استان نتیجه تلاش جمعی است

موفقیت استان نتیجه تلاش جمعی است