مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-26سياسي

پردیس تئاتر شهر مشهد تغییر کاربری نمی دهد/المان های نوروزی دائمی خواهد بود


رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پردیس تئاتر شهر تغییر کاربری نمی دهد چراکه مکانی برای هنرمندان است و یقینا به دنبال راه اندازی آن هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پردیس تئاتر شهر تغییر کاربری نمی دهد چراکه مکانی برای هنرمندان است و یقینا به دنبال راه اندازی آن هستیم.

حجت الاسلام حسن منصوریان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پردیس تئاتر مشهد تغییر کاربری نمی دهد، اظهار کرد: در روند ساخت پردیس تئاتر شهر تغییری ایجاد نمی شود اما مسائل عمرانی شهر اولویت بندی دارد و مشکلات مالی در این زمینه پیدا کرده ایم .

بدهی سنگینی در رابطه با این موضوع به پیمانکارها وجود دارد و در حال رفع بدهی ها هستیم و نباید فعلاً بدهکاری جدیدی ایجاد شود.

البته که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی و دستگاه های دیگری که می توانند ساز و کار اجرایی در روند اداره پردیس تئاتر شهر مشهد به ما کنند نیز باید به این موضوع ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر به دنبال تغییر اینگونه مسائل نیست، افزود: در کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر مشهد نیز به این نتیجه رسیدیم که اگر بخواهیم نام خیابانی را تغییر دهیم و نام جدید آن را مطرح کنیم تقریباً جا نمی افتد، چراکه مردم سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس تئاتر شهر مشهد تغییر کاربری نمی دهد/المان های نوروزی دائمی خواهد بود

پردیس تئاتر شهر مشهد تغییر کاربری نمی دهد/المان های نوروزی دائمی خواهد بود