مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-26دانش

امتیاز ویژه برای اساتید و دانشجویان با پایان نامه های کاربردی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که قصد داریم از طریق سازمان سنجش کشور دانشجویان ارشد و دکتری با رساله های کاربردی جذب کنیم، گفت: برای اساتید و دانشجویانی که پایان نامه های کاربردی می نویسند، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که قصد داریم از طریق سازمان سنجش کشور دانشجویان ارشد و دکتری با رساله های کاربردی جذب کنیم، گفت: برای اساتید و دانشجویانی که پایان نامه های کاربردی می نویسند، امتیاز ویژه در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی زلفی گل در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشگاه علم و صنعت که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات بزرگی در عرصه علم و فناوری و نوآوری رخ داده است.

اگر بخواهیم پیشرفت های علم و فناوری قبل و بعد از انقلاب را با یکدیگر مقایسه کنیم، می توانیم به این نکته اشاره کنیم که قبل از انقلاب 150 هزار دانشجو در کشور وجود داشت که در حال حاضر این تعداد به بیش از سه میلیون دانشجو می رسد.

قبل از انقلاب تعداد سندهای علمی کشور 500 بود و در حال حاضر این تعداد به 70 هزار سند علمی می رسد؛ اینها جهاد علمی است.

وی با بیان این که ما در منطقه رتبه اول را در حوزه علم و فناوری داریم، اظهار کرد: باید از تمام وزرای بعد از انقلاب تشکر کنیم و بدانیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتیاز ویژه برای اساتید و دانشجویان با پایان نامه های کاربردی

امتیاز ویژه برای اساتید و دانشجویان با پایان نامه های کاربردی