مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-26اقتصادي

بررسی تبعات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار


در جلسه ای که با حضور روسای کانون های وکلا، کارشناسان و سردفتران و دفتریاران دادگستری استان اصفهان برگزار شد، به تبعات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اشاره و نکات منفی این طرح بررسی شد.

- ایسنا/اصفهان در جلسه ای که با حضور روسای کانون های وکلا، کارشناسان و سردفتران و دفتریاران دادگستری استان اصفهان برگزار شد، به تبعات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار اشاره و نکات منفی این طرح بررسی شد.

لیلا رییسی- رییس کانون وکلا دادگستری استان اصفهان امروز (سه شنبه- 4 آبان ماه) در نشست خبری سه جانبه که با حضور روسای کانون های وکلا، کارشناسان و سردفتران و دفتریاران دادگستری استان اصفهان و به میزبانی کانون وکلای استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: حرفه وکالت مشمول مقررات کسب و کار قرار نمی گیرد و جان و مال مردم امانت های الهی است که وکلا موظف به پاسداری از این امانت هستند و وکلا برای انجام وظیفه صحیح باید تخصص و تبحر لازم را داشته باشند.

وی افزود: در تمام کشورها تربیت وکیل پیش بینی شده و در ایران نیز این مهم نیازمند آموزش های لازم و کسب تخصص است.

رییسی با تاکید براینکه قانون اساسی سرلوحه همه است، خاطرنشان کرد: در اصل 34 و 35 قانون اساسی در خصوص وکیل صحبت شده است و این سوال مطرح است که نمایندگان بر چه اساسی نهادی را که مشمول اصل 34 و 35 است را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تبعات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار

بررسی تبعات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار