مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-26سياسي

برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در ارومیه


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارومیه از برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

- رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارومیه خبرداد برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در ارومیه ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارومیه از برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

محمد طنابی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای اجرای اوامر مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها این اداره اقدام به آموزش و ترویج مشاغل صنایع دستی می کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ارومیه افزود: این کلاس ها در رشته های سراجی، چرم دوزی، سفال گری، گلیم بافی و تراش سنگ های قیمتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، وی ادامه داد: این کلاس ها به تعداد 60 نفر برگزار می شود که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی کلاس ها به صورت گروه های پنج نفری تقسیم شده است.

طنابی تصریح کرد: در پایان هر دوره آموزشی گواهی مهارت صادر می شود و در صورت تمایل شرکت کنندگان، کارت شناسایی صنعتگری از طرف معاونت صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در ارومیه

برگزاری کلاس های آموزش صنایع دستی در ارومیه