مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 12:002021-10-26اقتصادي

دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری اسفندماه برگزار می شود


دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری مداوم در اسفندماه امسال و با حضور دانشگاهیان، متخصصان و صاحبان صنایع در اسفندماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کنفرانس فولادسازی و ریخته گری مداوم به گفته عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان اسفندماه امسال برگزار می شود.

هدف از برگزاری این کنفرانس ارتباط موثر بین صنعت و دانشگاه و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی در حوزه فولاد سازی و ریخته گری مداوم است.

  به اشتراک گذاری تجربیات صنعتی و استفاده از ایده های نخبگان و دانشگاهیان در تولید از جمله اهداف کلان برگزاری این کنفرانس عنوان شده است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان، با تاکید بر اینکه کاهش بهای تمام شده و افزایش کیفیت محصولات، دو اصل مهم برای حضور موثر در بازارهای صادراتی است، اظهار داشت:  فولاد سازی و ریخته گری مداوم دارای  نقش کلیدی در زنجیره تولید فولاد و یکی از قسمت های مهم و هزینه بر در این صنعت است و با توجه به اینکه اشتراکات زیادی بین شرکت های فولادی در این حوزه وجود دارد فعالیت و تمرکز بر آن می تواند بر ارتقای کیفیت و کاهش بهای تمام شده محصولات نهایی موثر باشد.

  انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری اسفندماه برگزار می شود

دومین کنفرانس فولادسازی و ریخته گری اسفندماه برگزار می شود