مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:552021-10-26اقتصادي

افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در استان همدان


مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم از افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان در استان همدان، خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت کیمیا اسپیدی قشم از افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان در استان همدان، خبر داد.

محمدصادق قلی زاده، سه شنبه 4 آبان ماه در حاشیه افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان در استان همدان، اظهار کرد: شرکت کیمیا اسپیدی قشم، به عنوان اولین و بزرگترین شرکت فروش و توزیع مویرگی روغن موتور در کشور است که تاکنون در 12 استان، شعبه داشته و از ابتدای هفته سه شعبه اردبیل و همدان افتتاح شده و تا پایان هفته، شعبه سمنان افتتاح خواهد شد.

قلی زاده تصریح کرد: خوشحالیم که امروز در خدمت مردم مردم مهمان نواز، تلاشگر و با فرهنگ استان همدان، استان شگفتی های تاریخی و فرهنگی هستیم و شعبه شرکت کیمیا اسپیدی، سازمان فروش و توزیع مویرگی شرکت نفت سپاهان و روغن موتور اسپیدی را افتتاح می کنیم.

وی در رابطه با هزینه های افتتاح شعبه در همدان، بیان کرد: افتتاح هر شعبه متناسب با هر استان، به صورت حدودی، چهار میلیارد سرمایه گذاری احتیاج دارد و افرادی که در این حوزه تخصص دارند، می دانند هزینه بر سود، غالب است و چون حاشیه سود پایین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در استان همدان

افتتاح شعبه شرکت کیمیا اسپیدی در استان همدان