مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:202021-10-26اجتماعي

بسته آموزشی تربیت بدنی توسط وزارت آموزش و پرورش تدوین شده است


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران از تدوین بسته آموزشی تربیت بدنی توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

- ، با اشاره به برگزاری افتتاحیه طرح سواد حرکتی در شهرری اظهار داشت: افتخاری بود که امروز این برنامه در این منطقه و با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شود.

هاشمی افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی حضوری مدارس هستیم یکی از اتفاقات خوب این است که به سمت توسعه نشاط بیشتر و کارهای گروهی در سطح مدارس و توسعه تربیت بدنی برویم.

وی با بیان اینکه تربیت بدنی در سند تحول بنیادین به عنوان یکی از 6 ساحت تربیتی، تحت عنوان تربیت بدنی و زیستی است گفت: دانش آموزان ما باید در هر 6 ساحت تربیت بدنی رشد کنند چرا که تربیت بدنی می تواند زمینه ساز توسعه و ارتقای کارکرد سایر فعالیت های تربیتی هم باشد و در آموزه های دین مقدس ما است که قدرت جسمی سلامت بدن را حفظ کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با بیان اینکه سلامت جسمانی و ساحت دینی و اخلاقی بسیار مهم است و تربیت بدنی و سلامت جسمی می تواند زمینه ساز رسیدن انسان به سعادت های معنوی و اخروی باشد عنوان داشت: امروز شاهد افتتاح و تمرکز بیشتر آموزش و پرورش به توسعه حرکتی در سطح مدارس کشور بودیم و امیدوار هستیم که هر روز شاهد توسعه این جریان در سطح مدارس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته آموزشی تربیت بدنی توسط وزارت آموزش و پرورش تدوین شده است

بسته آموزشی تربیت بدنی توسط وزارت آموزش و پرورش تدوین شده است