مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:152021-10-26سياسي

مصلی نماز جمعه بیرجند با همکاری آحاد مردم تکمیل شود


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: تکمیل مصلی نماز جمعه بیرجند با مشارکت و همکاری آحاد مردم انجام شود.

- ، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری ظهر سه شنبه در گردهمایی ائمه جماعت مساجد و روحانیون مرکز خراسان جنوبی اظهارکرد: شایسته نیست بیرجند با این سابقه ایمانی و علمی، مصلی المهدی (عج) آن نیمه کاره و معطل اعتبار باشد.

وی با بیان اینکه در تعدادی از استان ها هنوز مصلی های نماز جمعه تکمیل نیست و همه آحاد مردم باید در این راستا همکاری داشته باشیم، اظهارکرد: علماء و روحانیون باید به موضوع مسجد از جنبه های مختلف و با نگاه پژوهشی پرداخته و آن را تبیین کنند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه باید به سمتی برویم که مساجد خراسان جنوبی به عنوان یک نمونه و الگو قرار گیرند، بیان کرد: این اتفاق با ابتکار، نوآوری و جذب حدأکثری ممکن می شود.

حاج علی اکبری با تأکید بر اینکه خودسازی باید از طریق مساجد انجام شود، گفت: در سیره پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که ایشان بعد از وارد شدن به مسجد ابتدا به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی می کردند و مسجد را وسط معادلات زندگی انسان ها قرار می دادند.

وی ادامه داد: از آنجایی که مساجد، مکان های منتخب خدا در زمین هستند باید از هر گونه شائبه غیر توحیدی پاک باشند و به اعتقاد ما امام جماعت، خادم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلی نماز جمعه بیرجند با همکاری آحاد مردم تکمیل شود

مصلی نماز جمعه بیرجند با همکاری آحاد مردم تکمیل شود