مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 11:102021-10-26سياسي

آقای محسنی اژه ای! پیشگام پروژه طرد زدایی شوید


چه بسیارند افرادی که به خاطر وضعیت ظاهری، یک موضع گیری سیاسی، سخنی که در یک جمع گفته اند، بولتنی که برایش ساخته اند و حتی خطای خودش، مطرود شده و جامعه از خدماتش بی نصیب مانده است.

- عصر ایران؛ جعفر محمدی - در چهار دهه اخیر اگر کسی مرتکب خلاف یا جرمی شد، بعضا شرایطی به وجود آمد که کلاً طرد شد، در حالی که خیلی از افراد با توبه یا حتی بدون توبه حاضرند به جامعه خدمت کنند و در چارچوب ضوابط قانونی حرکت نمایند که ما باید راه را برای این بازگشت هموار کنیم.

این سخنان محسنی اژه ای -رییس قوه قضاییه- است که نشان از یک رویکرد مثبت در دستگاه قضا دارد.

این که افراد نباید طرد شوند، سخنی است که سال هاست دلسوزان کشور و نظام می گویند و البته هر چه بیشتر می گویند، تندروها - و ای بسا نفوذی ها - شدیدتر در برابرش می ایستند، گو این که دوست دارند قطار انقلاب روز به روز خالی تر شود و نهایتاً خودشان بمانند و قطاری خالی که احتمالاً قصد اوراق کردنش را دارند!شنیدن این سخن از محسنی اژه ای از دو جهت امیدبخش است: اول آن که او از چهره های معتمد، اصلی و تاثیرگذار نظام است و دوم این که رییس عدلیه است.

اگر محسنی اژه ای بتواند هم به عنوان رییس قوه قضاییه و هم به عنوان یک کنشگر جدی در نظام جمهوری اسلامی، قصه طرد را مدیریت کند و پرونده اش را ببندد، بزرگ ترین خدمت را به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای محسنی اژه ای! پیشگام پروژه طرد زدایی شوید

آقای محسنی اژه ای! پیشگام پروژه طرد زدایی شوید