مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-26سياسي

راه اندازی اولین آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا/نوسازی تاکسی اتوبوس و مترو با کمک دولت


معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان این که برای اولین بار آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا را در حد استانداردهای بین المللی ایجاد می کنیم، - معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان این که برای اولین بار آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا را در حد استانداردهای بین المللی ایجاد می کنیم، تصریح کرد: تجهیزات ITS بسیار معیوب است و باید رسیدگی فوری شود به گونه ای که 60 درصد دوربین های ثبت تخلف سرعت معیوب هستند و بد کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی شفیعی امروز با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران به بیان سیاست های شهرداری در حوزه حمل و نقل پرداخت و گفت: به اعتقاد بنده مهم ترین عرصه خدمت مدیریت شهری، حمل و نقل عمومی است؛ اما متاسفانه منابع موجود تناسبی با مشکلات حمل و نقل ندارد و شاهد فرسودگی شدید در ناوگان و تجهیزات جانبی هستیم.

وی با بیان این که نیازمند اقدامات تحولی در حوزه حمل و نقل عمومی هستیم، اظهار کرد: در مترو 37 هزار میلیارد تومان بدهی معوق به سیستم بانکی داریم که این بدهی سبب شده است نتوانیم از خدمات بانک ها به خصوص در حوزه مترو آنچنان که باید استفاده کنیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان این که برای تکمیل خطوط فعلی 35 هزار میلیارد تومان، توسعه و انشعابات، 36 هزار میلیارد تومان، برای احداث خط هشت به بعد، 201 هزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا/نوسازی تاکسی اتوبوس و مترو با کمک دولت

راه اندازی اولین آزمایشگاه مرجع آلودگی هوا/نوسازی تاکسی اتوبوس و مترو با کمک دولت