مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:252021-10-26بين الملل

اولین سفر رییس جمهور کنگو به تل آویو طی36 سال


رییس جمهور کنگو به اراضی اشغالی سفر می کند، این اولین سفر رییس جمهور این کشور به اراضی اشغالی طی 36 سال گذشته محسوب می شود.

- رییس جمهور کنگو به اراضی اشغالی سفر می کند، این اولین سفر رییس جمهور این کشور به اراضی اشغالی طی 36 سال گذشته محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، فلیکس تشیسکدی، رییس جمهور کنگو به عنوان اولین رییس جمهور این کشور از سال 1985، به زودی به اراضی اشغالی سفر می کند.

موسی فقی محمد، رییس کمیساریای اتحادیه آفریقا پیشتر در بیانیه ای از موافقت با حضور رژیم صهیونیستی در این اتحادیه به عنوان عضو ناظر خبر داده بود که با مخالفت برخی کشورهای عربی مواجه شد.

فقی محمد در این بیانیه اعلام کرد: این تصمیم به این دلیل گرفته شد که بیشتر کشورهای عضو اتحادیه، اسراییل را به رسمیت شناخته و روابط دیپلماتیکی را با آن آغاز کردند.

رییس کمیساریای اتحادیه آفریقا درباره مخالفت برخی کشورهای عضو اتحادیه با این تصمیم اظهار کرد: قصد دارم این موضوع را در دستورکار نشست آتی شورای اجرایی کمیساریا قرار دهم.

کمیساریای اتحادیه آفریقا 22 ژوییه گذشته از موافقت خود با درخواست رژیم صهیونیستی برای پیوستن به اتحادیه به عنوان عضو ناظر پس از گذشت حدود دو دهه از تلاش های اسراییل در این زمینه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سفر رییس جمهور کنگو به تل آویو طی36 سال

اولین سفر رییس جمهور کنگو به تل آویو طی36 سال