مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-26ورزشي

ایثار قم میزبان لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد


باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم روزهای پایانی هفته جاری از مسابقات فصل 1400 لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور میزبانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، از آخرین بازی رسمی رقابت های لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور حدود 20 ماه می گذرد، لیگی که اسفند ماه سال 1398 در مرحله پلی آف به دلیل شیوع ناگهانی ویروس کرونا نیمه تمام ماند و در سال 1399 نیز فقط مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد.

بعد از واکسیناسیون سراسری و کنترل تقریبی شیوع کرونا، اکنون شرایط برای برگزاری مسابقات فصل 1400 لیگ بسکتبال باشگاه های کشور فراهم شده و نخستین لیگ امسال با عنوان لیگ ملی با حضور تیم هایی از استان های مختلف این هفته رسما آغاز می شود و ایثار قم نیز در آن به میدان می رود.

تیم های شرکت کننده در مسابقات فصل جدید لیگ ملی بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور هیات تهران، ایثار قم، هیات لرستان و هیات بوکان در گروه نخست و تیم های فولاد هرمزگان، هیات فارس و هیئت بم در گروه دوم هستند که روزهای ششم و هفتم آبان ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

بر اساس برنامه ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، دیدارهای گروه نخست مرحله مقدماتی این دوره روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی باشگاه ایثار قم و بازی های گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثار قم میزبان لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد

ایثار قم میزبان لیگ ملی بسکتبال با ویلچر ایران شد