مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-26سياسي

مقام امنیتی باکو: برخی ها دنبال برهم زدن ثبات منطقه هستند


«رامیل اسوبوف» دبیر شورای امنیت ملی جمهوری آذربایجان روز سه شنبه (امروز) در یک سخنرانی در باکو اعلام کرد، «برخی نیروها» در تلاش برای برهم زدن ثبات منطقه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد پرداخت.

به گفته دبیر شورای امنیت ملی جمهوری آذربایجان، به لطف سیاست خارجی و داخلی موفقی که توسط الهام علی اف رییس جمهور و فرمانده کل قوای این دنبال می شود، جمهوری آذربایجان به عنوان یک کشور با ثبات در جهان شناخته شده است و همین عامل زمینه توسعه همه جانبه همه حوزه ها را ایجاد کرد.

به روایت رامیل اسوبوف، در حال حاضر بدون مشارکت مستقیم (جمهوری) آذربایجان، اجرای پروژه های حمل و نقل، لجستیک و طرح های بزرگ انرژی در سطح بین المللی و اتخاذ تصمیمات مهم سیاسی غیرممکن است .

دبیر شورای امنیت ملی جمهوری آذربایجان تصریح کرد: اخیراً به ویژه پس از پیروزی (جمهوری) آذربایجان در جنگ دوم قره باغ، برخی نیروها مجدداً با اجرای نقشه های موذیانه خود و دست زدن به اقدامات تحریک آمیز مختلف سعی در برهم زدن ثبات منطقه دارند .

اسوبوف به مبارزه موثر مشترک سرویس های اطلاعاتی و سازمان های انتظامی جمهوری آذربایجان با این تهدیدات تاکید کرد و گفت که اقدامات لازم برای افزایش پتانسیل نظامی و توان دفاعی کشور در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام امنیتی باکو: برخی ها دنبال برهم زدن ثبات منطقه هستند

مقام امنیتی باکو: برخی ها دنبال برهم زدن ثبات منطقه هستند