مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آبان 1400 ساعت 09:152021-10-26اقتصادي

خلع ید یک هکتاری از اراضی منابع طبیعی فومن


رییس اداره منابع طبیعی فومن، از خلع ید یک هکتار از اراضی ملی در شهرستان فومن خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی عرصه رفع تصرف شده را حدود 20 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره منابع طبیعی فومن، از خلع ید یک هکتار از اراضی ملی در شهرستان فومن خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی عرصه رفع تصرف شده را حدود 20 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

علی داودی در گفت وگو با ایسنا، از خلع ید اراضی ملی در شهرستان فومن خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن یک هکتار از زمین های منابع طبیعی را در روستای توسه کله آلیان از یک متخلف پس گرفتند.

وی افزود: عرصه مورد نظر در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع کشور از تصرف آزاد و همه آثار تصرف جمع آوری شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن، با اشاره به محصور شدن این قطعه زمین با سیم خاردار، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی عرصه رفع تصرف شده را حدود 20 میلیارد تومان برآورد کرده اند.

داودی، همچنین از رفع تصرف اراضی ملی در منطقه ماکلوان خبر داد و گفت: ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فومن حدود 425 مترمربع از اراضی منابع طبیعی را از ید متخلف خارج کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید یک هکتاری از اراضی منابع طبیعی فومن

خلع ید یک هکتاری از اراضی منابع طبیعی فومن